Polityka państwa i losy siatki bezpieczeństwa

Jedynie 2% szpitali intensywnej opieki w całym kraju to placówki zapewniające bezpieczeństwo, ale zapewniają one 20% nieskompensowanej opieki nieubezpieczonym. Ponieważ większość z nich znajduje się w społecznościach o niskim dochodzie, zazwyczaj generują niewielkie dochody od prywatnych ubezpieczonych pacjentów. Utworzono program Medicaid Disproportionate Share Hospital (DSH), aby pomóc pokryć koszty nieopłaconej opieki.1 Obecnie Medicaid DSH wypłaca rocznie 11,5 miliarda USD państwom, które mają znaczną swobodę w alokowaniu tych funduszy. Niektóre państwa starannie ukierunkowują swoje płatności DSH na szpitale zapewniające duże ilości nieskompensowanej opieki, ale inne, takie jak Ohio i Georgia, szeroko rozdzielają swoje płatności, przekształcając program w de facto dotację dla ich szpitali1.
Ponieważ ustawa o przystępnej cenie (ACA) miała znacznie rozszerzyć zakres ochrony ubezpieczeniowej, szpitale z sieci bezpieczeństwa powinny potrzebować mniej pieniędzy DSH. Dlatego, aby zmniejszyć koszty rozszerzenia Medicaid, ACA zmniejszyło finansowanie Medicaid DSH o 18,1 miliarda dolarów między latami podatkowymi 2014 i 2020.2 Aby dać czas na rozszerzenie zasięgu, efekty są obniżane – zaczynając od 500 milionów dolarów (4% obecne krajowe wydatki DSH) w 2014 r., ale osiągając 5,6 mld USD (49% bieżących wydatków) w 2019 r.
Redukcje DSH są tak głębokie, ponieważ Kongres zakładał, że wszystkie państwa rozszerzą Medicaid, zapewniając ochronę 17 milionom osób o niskich dochodach3 i znacznie zmniejszając nieskompensowaną opiekę. Przewidywane wyższe przychody z Medicaid uznano za wystarczające, aby zrekompensować szpitalom utracone fundusze DSH. Matematyka podatkowa zmieniła się, gdy Sąd Najwyższy orzekł, że państwa mogą zrezygnować z ekspansji Medicaid. Teraz tylko 24 stany i Dystrykt Kolumbii planują rozszerzyć Medicaid w 2014 r .; 22 państwa, w tym Teksas i Floryda, nie będą, a reszta nie jest zdeterminowana.4 Tak więc co najmniej 6 milionów Amerykanów, od których oczekiwano uzyskania zasięgu, pozostanie nieubezpieczonych3. Ponieważ wiele stanów, które nie będą rozszerzać Medicaid, obecnie otrzymuje duże płatności DSH , ich szpitale z sieci bezpieczeństwa będą mocno atakowane, gdy DSH skopie.
Nawet stany rozszerzające Medicaid będą potrzebowały wsparcia DSH. Po tym, jak Massachusetts wdrożyło ustawę o reformie systemu opieki zdrowotnej, koszty nieopłaconej opieki w szpitalach spadły o 40%, ale wkrótce znów wzrosły. W 2011 r. Szpitale w Massachusetts wymagały 440 milionów dolarów, aby zrekompensować koszty nieskompensowanej opieki.
Niedawno Centra Medicare i Medicaid Services (CMS) wydały proponowaną zasadę polegającą na zmniejszeniu płatności DSH w państwach przez pierwsze 2 lata, na podstawie trzech równorzędnych czynników: odsetka nieubezpieczonych osób w stanie, jak dobrze państwo ukierunkowuje swoje płatności DSH na szpitale o wysokim odsetku pacjentów hospitalizowanych w ramach programu Medicaid oraz na to, jak dobrze ukierunkowują one płatności DSH na szpitale o wysokim poziomie nieskompensowanej opieki.2 Jeśli reguła zostanie przyjęta w formie pisemnej, państwa o niższym odsetku nieubezpieczonych obywateli otrzymają bardziej rygorystyczne cięcia , ale największe redukcje dotkną państwa, które nie celują w płatności DSH dla szpitali zapewniających duże kwoty opieki medycznej i nieskompensowanej opieki.
Proponowane przydziały Medicaid Disproportionate Share Hospital (DSH) dla roku fiskalnego 2014 i obniżki dla stanów z bazowymi przydziałami DSH o wartości większej niż 200 milionów USD
[patrz też: olej kokosowy na włosy, naklejka na legitymację, wdrożenia magento ]

Tags: , ,

Comments are closed.

Powiązane tematy z artykułem: naklejka na legitymację olej kokosowy na włosy wdrożenia magento